Automatizace komunikace a RPA

Automatizace komunikace a robotická automatizace procesů (RPA) přináší veřejné správě možnost zásadního zefektivnění každodenních činností a snížení administrativní zátěže. V době rostoucích nároků na rychlost a přesnost komunikace umožňují chytrá řešení automaticky zpracovávat požadavky, předávat informace a provádět rutinní úkony bez nutnosti lidského zásahu.

Jak mohou inteligentní chatboty usnadnit práci úřadů a zvýšit dostupnost služeb?
Které administrativní procesy lze efektivně automatizovat pomocí RPA?
Jaká data lze využít k optimalizaci komunikace a rozhodovacích procesů?

Implementace chatbotů a RPA představuje klíčový krok k modernizaci veřejné správy. Pomáhá nejen zvyšovat efektivitu a snižovat náklady, ale také posilovat uživatelskou přívětivost a dostupnost služeb. Automatizace uvolňuje lidské kapacity pro činnosti s vyšší přidanou hodnotou.

Náš přístup

Zaměřujeme se na praktická, škálovatelná řešení v oblasti automatizace komunikace. Navrhujeme, testujeme a zavádíme technologie, které pomáhají veřejným institucím zvládat rostoucí objem požadavků. Využíváme kombinaci chatbotů, RPA nástrojů a pokročilé analýzy dat.

Navrhli jsme implementaci inteligentních chatbotů pro komunikaci s občany v reálném čase

Zautomatizovali jsme třídění a zpracování příchozí e-mailové komunikace

Nasadili jsme RPA roboty pro přepis údajů mezi jednotlivými systémy

Vytvořili jsme scénáře pro samoučící se chatboty s možností rozšiřování dialogů

Analyzovali jsme uživatelská data pro optimalizaci procesů a řízení kapacit

Snížili jsme chybovost v administrativních operacích díky automatizaci kontrol

Vytvořili jsme reportovací nástroje pro sledování výkonnosti komunikačních toků

Školili jsme interní pracovníky na obsluhu a údržbu chatbotových a RPA řešení

Přispěli jsme ke zvýšení dostupnosti služeb mimo pracovní dobu díky nonstop chatbotům

 

Poskytované služby

Návrh, vývoj a implementace chatbotů na míru veřejné správě

Automatizace zpracování e-mailových a online podání

Integrace RPA do administrativních činností (např. evidence, schvalování)

Zavedení samoučících algoritmů pro zlepšení reakční doby a přesnosti

Analýza a vizualizace dat z komunikace a provozu

Školení a metodická podpora zaměstnanců při práci s novými technologiemi

Návrh komunikačních scénářů a optimalizace uživatelských interakcí

Podpora provozu a údržby nasazených chatbotů a robotických procesů

Projektové řízení a podpora při zapojení do digitálních transformačních projektů

Soubory ke stažení

Název souboru